خوبيها
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 1
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 346
افتتاح نمايش «ناگهان كفتري» در تماشاخانه استاد انتظامي خانه هنرمندان ايران و مشخص شدن زمان اجراي كنسرت - تئاتر «اسكارلت دهه ۶۰» در برج آزادي دو خبر از تئاتر هستند. به گزارش خبرگزاري مهر، نمايشهمسريابي «ناگهان كفتري» به كارگرداني و نويسندگي مهدي چاكري يكشنبه ۱۴ دي ماه در سالن انتظامي خانه هنرمندان ايران روي صحنه رفت. «ناگهان كفتري» كه اثر برگزيده پانزدهمين جشنواره تئاتر عروسكي تهران به شمار مي‌رود، قصه زني با نام طوبي بهترين همسر شيرازي و همسرش را روايت مي كند كه سال‌هاست بچه‌دار نمي‌شوند، تا اينكه يك شب طوبي خواب مي‌بيند براي برآورده شدن نذرش بايد راهي مشهد و حرم امام رضا (ع) شود. او وقتي براي راز و نياز به حرم مي‌رود يكي از كبوتران حرم، طوبي را مي‌بيند و به او ... به دليل فضاي خاصي كه «ناگهان كفتري» دارد تماشاي آن به افراد زير هجده سال توصيه نمي‌شود. اين اثر كاري از گروه تئاتر ليو - سايه است و در آن آزاده مؤيدى فرد، عنايت‌الله خادم بشيري، عرفان نظريان‌پور به ايفاي نقش مي‌پردازند. همچنين شهرزاد نيك‌ مرام طراحى و ساخت عروسك، مينا رمضانى، ميثاق آقامولايى، مژگان حامدى، رومينا سلحشور، رويا صدوقى، اميرحسين پارسا، محمدعلى فمى تفرشى، عرفان نظريان‌پور و نگين بهزاد عروسك گردان‌ها، شهرزادنيكمرام و حسن فلاح دستياران كارگردان، رؤيا الماسى مهر منشى صحنه، احسان صفرزاده و ابوالفضل باران‌طلب مديران صحنه، عنايت‌الله خادم بشيري آهنگساز، رومينا سلحشور، دل‌آرام زماني و مهريار قنبري نوازندگان، بهراد جوانبخت طراح پوستر و بروشور، رضا قاضياني عكاس، سينا انعام‌زاده سازنده‌كليپ، والا وطنخواه مدير اتاق فرمان و رضا رضوي، اميرحسين پارسا، آيدا صادقي مسئول هماهنگي و تبليغات و نگار حسيني مشاور رسانه اين نمايش هستند. نمايش «ناگهان كفتري» از ۱۳ دي ماه تا ۳۰ دي ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن استاد انتظامي خانه هنرمندان ايران واقع در خيابان طالقاني، خيابان شهيد موسوي شمالي، ضلع جنوبي باغ هنر، ميزبان علاقه مندان به هنر نمايش خواهد بود.
كنسرت - تئاتر «اسكارلت دهه ۶۰» در برج ميلاد
كنسرت - تئاتر «اسكارلت دهه ۶۰» با همسريابي اجراي سجاد افشاريان و گروه رام از ۱۶ تا ۱۸ و ۲۳ تا ۲۵ دي در سالن دوهمدم اصلي برج آزادي اجرا مي شود.

قرار است در ميدان آزادي، سمبل قديمي شهر تهران، يك جوان اهل موسيقي و يك جوان اهل ادبيات، هنر خود را با هم تلفيق كنند. آنها نام اين تركيب را «اسكارلت دهه ٦٠» گذاشته‌اند كه در آن روايتي پر از نغمه‌هاي رنگين دهه حقيقت و فانتزي، دهه ٦٠ را ارائه مي‌كنند.

تماشاگر در «اسكارلت دهه ۶۰» با پرفورمنسي مواجه مي‌شود كه چيدمان آن ادبيات و موسيقي است و بخش ادبيات دراماتيك آن، به‌عنوان نمايشنامه و اجراي مونولوگ‌هايي خواهد بود كه در بخش‌هايي با موسيقي گروه «رام» پيوند مي‌خورد. محتوايي كه در كلام اين قطعات وجود دارد بخشي عاشقانه و بخش زيادي از آن هم اجتماعي است. اساسا تم‌هاي دوستيابي اصلي نمايشي هم عاشقانه و اجتماعي است و به ‌لحاظ تم با هم مرتبط هستند.

كنسرت - تئاتر «اسكارلت دهه ۶۰» با اجراي سجاد افشاريان و گروه رام از ۱۶ تا ۱۸ و ۲۳ تا ۲۵ دي هر شب در دو سانس و از ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱ در سالن اصلي برج آزادي اجرا طوبي مي شود.


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ] [ ۰۸:۱۳:۲۵ ] [ سلمان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب